• Hårfagre

Dryga sig på en fest

På fester där jag typ inte känner folk kan det vara kul att driva med folk. Att säga att man jobbar på Skatteverket brukar kunna dra ned stämningen betydligt. För att krydda det hela kan man be om folks personnummer och erbjuda sig att kolla upp ifall de har obetald restskatt.

• Svar på tråden Dryga sig på en fest
  • green34
    Hårfagre skrev 2015-04-06 03:19:51 följande:

På fester där jag typ inte känner folk kan det vara kul att driva med folk. Att säga att man jobbar på Skatteverket brukar kunna dra ned stämningen betydligt. För att krydda det hela kan man be om folks personnummer och erbjuda sig att kolla upp ifall de har obetald restskatt.

Bästa tråden!

Har du fler att dela med dig av?
  • Anonym (Signatur)

Det där var ju riktigt kul. Jag brukar vara nykter och säga att jag inte dricker alkohol för att jag ska påbörja en cellgiftsbehandling veckan efter.

• green34

Vilka fler yrken drar ner stämningen på en fest?

• MsFry
    green34 skrev 2015-04-06 10:35:06 följande:

Vilka fler yrken drar ner stämningen på en fest?

Om man går på fest med avsikten att dra ner stämningen behöver man inte ljuga ihop en story om vilket yrke man har, det räcker med att bara komma till festen med sin personlighet så försvinner det mesta av stämningen direkt.
  • Dr Nail

Det måste finnas förhatligare yrken än så som man kan trolla folk med.

• Smarthuvud

Äntligen en riktig svenne-tråd!

Hur kan man på bästa sätt förstöra för dessa människor som, ve och fasa, vill ha en kul och trevlig stund?

-Spilla ut en stor mängd alkohol

- Göra så att det blir stopp i toaletten

Nä, jag tröttnade...

• Hårfagre

Visst finns det fler måttligt populära yrken ! Men få som genererar lika mycket irritation som skattindrivare. Man kan kanske prova att utge sig för att vara en riktigt tjurig och livstrött bilbesiktigare ?

Svar på tråden Dryga sig på en fest