• LängtaBaby2013

Har era män testat Fertilitiforte elle annat zink-selenpreparat?

Hej! Vi fick en dotter med hjälp av ICSI och våra problem beror på mannens spermiekvalitet, få och slöa. Idag råkade jag lyssna på en gammal pod där det nämndes att naturpreparatet Fertilitiforte kan förbättra spermiekvaliteten. Detta är något som vi helt har missat men eftersom vi hoppas på syskon, så kan det kanske vara värt att testa. Så nu undrar jag om det finns folk här som har testat och tycker att det hjälpt er. Antingen så att ni lyckats på egenhand eller att det vid spermieprov konstaterats att spermiekvaliteten har förbättrats.

Det låter lite för bra för att vara sant det här, men då barnlängtan blir för stor står man ju til och med på huvudet i månsken ifall någon påstår att det kan hjälpa. :)

• Svar på tråden Har era män testat Fertilitiforte elle annat zink-selenpreparat?
  • Jag är bara jag

Inte just det,men zink och folsyra ihop i stora doser vilket har bevisad effekt. Plus astaxantin . Antalet gick upp från var det 20 miljoner till 48 på 2 månader och sen var det 225 miljoner 9 månader senare. Värt testa! Glad

• Anonym (Anna)

Hej
    Det undrar jag också, min sambo äter nu C-vitamin, Zink, selen, e-vitamin samt B-vitaminer, vi håller just nu på att utredas, mina första prover har kommit och de ser normala ut enligt läkare, väntar just på mannens spermaprov....
    Fertiliforte innehåller om jag inte minns fel både zink och selen med tillsatt granatäppelextrakt? Ganska dyr produkt, därför valde jag separata kosttillskott...

Svar på tråden Har era män testat Fertilitiforte elle annat zink-selenpreparat?