• spöke

Driftiga flicknamn

* * * INSPIRATIONSLISTA * * *

Hej alla! Jag har satt ihop några namnlistor på olika teman för att inspirera dig som letar namn och för att roa dig som är intresserad av namn i allmänhet. 

Femte temat ut är driftiga flicknamn Jag har valt ut tjugo stycken namn (som också är verb) som ni kan rösta på.
    VILKET NAMN GILLAR DU BÄST?

Kommentera gärna i tråden. Och kom med förslag på fler namn på samma tema. 

Hälsningar, Spöke

Se även:
    Sockersöta flicknamn: www.familjeliv.se/forum/thread/74884101-sockersota-flicknamn
    Stilsäkra pojknamn: www.familjeliv.se/forum/thread/74914338-stilsakra-pojknamn
    Melodiska flicknamn: www.familjeliv.se/forum/thread/74948365-melodiska-flicknamn

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Driftiga flicknamn
  • Abbe83

Röstade på Helga, min mormor hette Helga och vår katt heter Helga. Gillar även Ebba och Klara. 

• fluu

Även jag röstade på Helga, ett blått, starkt, redigt, vackert och lite mystiskt namn. Gillar också Klara, Lena och Rosa.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • DenNamnbitne

Jag funderade på att rösta på Helga men i slutändan blev det istället Lena som drog det längsta strået i omröstningen! Ett namn jag tycker är mycket sött!

Lena, Helga, Klara, Isa, Maja och Tova är de tjusigaste namnen på denna lista

Ebba, Lotta och Vira är rätt trevliga också

Linda, Rita, Rosa, Sia, Tina, Tindra och Vilja är inte fula men jag gillar dem inte

Gro, Lana, Meja och Meta gillar jag inte alls, hemska

• sina

Gro, lätt. Rejält statsministernamn, liksom.

Fast egentligen tycker jag ännu mer om Gry.

• MadHatter

Lena, Rosa, Gro och Meta gillar jag.

Svar på tråden Driftiga flicknamn