• Anonym (Så fult!)

Onepiece - så djävulskt fult

Såg just en barnfamilj vagga gatan fram, samtliga iklädda blekrosa mysoverall.

Jag tror tamejfan att one piecen endast utformades som en hämndaktion mot svenska folket för alla norgeskämt. Helt ofattbart hur man kan visa sig bland folk i något så extremfult om man är över sju år gammal. 

Usch, vidrigt. Hur tänker ni som väljer att visa er i något sådant?
  • Svar på tråden Onepiece - så djävulskt fult
  • SecretMe

Varför frågade du inte dem du såg istället?

• Anonym (Så fult!)
    SecretMe skrev 2015-03-31 17:29:47 följande:

Varför frågade du inte dem du såg istället?

Jag arbetade, och jag gjorde det i normal jävla klädsel.
  • SecretMe
    Anonym (Så fult!) skrev 2015-03-31 17:31:27 följande:
    Jag arbetade, och jag gjorde det i normal jävla klädsel.
    ok Tyst
  • Anonym (T)

Håller faktiskt med dig, tycker det ser ut som pyjamas. :) fast alla har ju såklart rätt att gå klädd hur man själv vill.

• Anonym (Så fult!)
    Anonym (T) skrev 2015-03-31 19:20:54 följande:

Håller faktiskt med dig, tycker det ser ut som pyjamas. :) fast alla har ju såklart rätt att gå klädd hur man själv vill.

Fattar bara inte varför man vill gå runt och se ut som en jättebebis.
  • nordanvind

Men sluta lägg er i andras liv. Har ni inget mer givande för er??? Är det ens betydelsefullt vad andra klär sig i??

asar och runor står mig bi
  • Anonym (asfula)

Ja dom är asfula men sååååå sköna. Brukar inte gå ut i den dock. Tyst

• taquine

Ja inte är dom vackra precis men sköna Sånt man har hemma liksom mysbyxor.. Smyga ut till brevlådan kanske men inte längre ;)

• Anonym (Så fult!)
    nordanvind skrev 2015-03-31 19:27:19 följande:

Men sluta lägg er i andras liv. Har ni inget mer givande för er??? Är det ens betydelsefullt vad andra klär sig i??

Klädseln är en symbolhandling som riktas mot omgivningen. När någon går runt och ser ut som en idiot symboliserar det att denne inte har någon som helst respekt för samhälleliga normer, och därför är symbolhandlingen en personlig förolämpning riktad mot alla som får syn på jättebebisen.
  • nordanvind
    Anonym (Så fult!) skrev 2015-03-31 19:47:22 följande:

Klädseln är en symbolhandling som riktas mot omgivningen. När någon går runt och ser ut som en idiot symboliserar det att denne inte har någon som helst respekt för samhälleliga normer, och därför är symbolhandlingen en personlig förolämpning riktad mot alla som får syn på jättebebisen.

Tar man det så så har man allvarliga problem med sin egen betydelse i samhället. Normala människor bryr sig inte. Varför känner ni att marken rämnar under era fötter så snart något sticker ut från mängden? Om majoriteten av befolkningen genom historien hade sett saker på det sätter hade du fortfarande gått runt i skinnfäll.
    asar och runor står mig bi
Svar på tråden Onepiece - så djävulskt fult