• VictorBengtsson

Dokumentär vill du vara med?

Hej,
    Jag heter Victor Bengtsson och gör en radiodokmentär. Är det någon som vill vara med. 

Hör av dig till mig om varför du vill vara med. 

vic.bengtsson@gmail.com 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-31 16:00
    Hej,
    Jag heter Victor Bengtsson och gör en radiodokmentär. Är det någon som vill vara med?

Hör av dig till mig om varför du vill vara med.

vic.bengtsson@gmail.com

• Svar på tråden Dokumentär vill du vara med?
  • Anonym (vad handlar det om?)

Vad handlar dokumentären om? 

• Dixie
    VictorBengtsson skrev 2015-03-31 16:01:42 följande:

Beror lite på vilka som är med. 

verkar vara seriöst?! 
  • VictorBengtsson

Ja,  kan ju tyckas oseriöst, men ser det lite som ett experiment. En konstnärlig dokumentär. Jag tänker att alla har något att berätta, men att det är vissa berättelser som får komma fram i vårt medialandskap, det här blir ett experiment att se vilka andra berättelser som finns. 

Intresserad Dixie vad skulle du berätta om?

• Giovanna

I vilken radiokanal är dokumentären tänkt att sändas?

• Anonym (Ticktock)

Det vagt sagda är det vagt tänkta. Verkar ostrukturerat och varför får jag en känsla av att du verkar rätt oengagerad i ditt projekt? Det är lite "det får väl bli som det blir" över alltihop och om du ska producera radio i framtiden bör du nog redan nu öva dig på att presentera de bakomliggande tankarna lite mer preciserat än vad du gör här. Om jag skulle anlita dig och du bara kom med "att det finns så många berättelser som inte blir berättade" och att det "ska vara något konstnärligt" hade jag rest mig upp och tackat för att du tittade in.

• VictorBengtsson

Jag är beredd att hålla med helt och fullständigt, det vaga är ofta det ogenomtänka och detta var absolut ogenomtänkt. Men ibland behöver man också kasta sig ut åt lite olika håll för att se vart man hamnar. Men som sagt , väl talat! Och tack för den välbehövliga sågningen.

Victor

Svar på tråden Dokumentär vill du vara med?