• sofffia

Blödning när jag bajsade

Hej

Det är så att jag och min sambo försöker få barn.
    Jag hade ÄL för exakt en vecka sedan. De senaste dagarna har jag haft lite som mensvärk (inget jag brukar ha annat än vid mens) .

Igår och idag har jag haft ont i mellangärdet och varit väldigt uppblåst och "pruttig" och hård i magen. När jag satte mig på toaletten nyss så upptäckte jag att det var blod på pappret (ganska rejält) och det kom inte från röven. Blodet var dock färskt och inga klumpar. Jag ska inte ha mens förrän om en vecka.
    Jag brukar få lite rosa blödningar precis en vecka innan mens (har haft så det senaste året och min BM sa att det inte va något konstigheter med det) då jag är på toaletten och bajsa. Nu var det dock mycket mer än en rosa liten flytning. Det avtog sedan och jag behövde inte ens ha skydd i trosan utan det var just på pappret.

Jag vill så gärna bli gravid, tror ni att det var ett väldigt tidigt missfall? 

• Svar på tråden Blödning när jag bajsade
  • Haskel

Mer troligt är nidblödning, vilket torde vara positivt.

• Irina Jonsson

jag hade nidblödningar i 4 gånger innan v 12 i graviditeten :) inget farligt om du inte har ngn smärta lr mensvärk samtidigt o som är inte längre än över ett dygn :)

• sofffia

I

Irina Jonsson skrev 2015-03-27 03:37:56 följande:

jag hade nidblödningar i 4 gånger innan v 12 i graviditeten :) inget farligt om du inte har ngn smärta lr mensvärk samtidigt o som är inte längre än över ett dygn :)

Hade du mycket? När kom dina ? . Jo jag har ju lite mensvärk och lite ont i mellangärdet men ingen "akut smärta"
  • Amazinglife
    Irina Jonsson skrev 2015-03-27 03:37:56 följande:

De är inte nidblödningar!
Svar på tråden Blödning när jag bajsade