• jbm

Bygga upp en basgarderob!

Hej! Jag behöver seriös hjälp med att bygga upp en basgarderob. Har precis hittat underkläder som jag trivs med så de har jag beställt basen av, svart, vitt och grått.

Det jag behöver hjälp med är att hitta byxor/jeans, toppar och koftor som typ passar till allt för en lite lätt mullig kvinna. Det enda jag känner att jag vill behålla av min gamla garderob är ett par mörkblåa jeans, ett par läderbyxor och tshirts och trekvartströja i färgerna svart, vitt och mörkblått. Skulle dö av lycka om jag hittade ett par svarta jeans som inte är urtvättade efter ett par månader!

Kan även säga att jag jagar och även söker efter bra friluftskläder/underställ att lägga till i garderoben. Är väldigt kort av mig och har storlek 34/XS-S på tröjor och storlek 25/30 på jeans.

• Svar på tråden Bygga upp en basgarderob!
  • Karpalo

Kika in på stilexperten.mabra.com/, där finns många tips på hur man ska tänka när det gäller en basgarderob :) Mycket trevlig och duktig kvinna som gärna svarar på frågor (har själv varit på en superbra föreläsning med henne).

Svar på tråden Bygga upp en basgarderob!