• Citrona

Stark molvärk på ruvardag 1?

Hej!

Jag ruvar sedan igår lördag på 2 embryon som odlats sedan i torsdags då det var äggplock.
    Idag är alltså ruvardag 1 och jag har precis haft ORDENTLIGT ont i min livmoder i ca 1 timme och undrar nu oooooom det skulle kunna vara att de fäste? Eller om det är så att kroppen stöter bort redan ;(
    Hade så ont att jag knappt kunde prata och fick lägga mig ner.

Detta är ivf nr 2 och förra gången var det samma sak men mildare och på ruvardag nr 2. Det förra försöket misslyckades.

Jag är inte överstimulerad då det knappt går att få fram några ägg alls från mig pga lågt AMH och högt FSH även om jag bara är 36 år ;(

Dessa embryon har fått assisted hatching och jag äter även Trombyl.

Vill så gärna tror att det är positivt att det känns såhär men förstår att det nog är för tidigt.....någon som känt likadant och blivit gravid????

• Svar på tråden Stark molvärk på ruvardag 1?
  • Pliss

Jag hade väldigt ont första dagarna. Vaknade mitt i natten dag 2-3 ca för att det gjorde så ont (nästan högg till på ett ihållande vis). Det kan nog bero på en mängd olika saker. I mitt fall tror jag att det var antingen lutinusen (som gav massa konstiga symptom), alt embryot som fäste.

Hoppas att det blir en graviditet för dig!

• Pliss

Jag har just testat positivt, så behöver mao inte alls vara kroppen som stöter ut. :)

Svar på tråden Stark molvärk på ruvardag 1?