• Anonym (Kille21år)

Kär i min bästa kompis

Tja, vet inte riktigt vart jag ska börja men känner för att skriva av mig lite eftersom jag hållit detta för mig själv.  Jag är förmodligen bi eftersom jag blir kär i båda men jag tror jag har gått och blivit kär i min bästa kompis vilket är riktigt jobbigt, dessutom vet jag inte vart jag har honom riktigt.. Han är en sådan kompis som hela tiden håller på att ta på mig, han typ smeker mig på röven, ställer sig bakom mig och låtsas juckar och smeker mina bröstvårtor och typ viskar i mitt öra "Det här gillar du va", det värsta är ju att jag gör det och blir typ hård varje gång han gör det. Han brukar även typ ställa sig framför mig och dra ner byxorna och röra mig med hans kuk. De andra i vår kompisgrupp tycker bara han är äcklig som håller på så.  Jag tror han är hetero eftersom han hela tiden håller på att tjata om hur snygga alla tjejer är och deras bröst och så kollar han på typ lebbporr (kollat historiken för att få fram något). Jag vet inte om han tror jag är bi men jag antar att han tror det.  Jag sa till han en gång att jag skulle vilja testa suga av en kille ifall jag är lite full, bara för att testa hur det var och så. Han bara flina och sa att jag var konstig. Två månader senare när vi är utomlands (fyra kompisar) så delar han och jag rum (dubbelsäng).  Jag skojade och frågade honom ifall han var hård, då drog han ner sina kalsonger och sa "Känn efter själv", så gjorde jag det och han blev hård när jag tog på den. Det ena ledde till det andra, började runka av honom för att sedan suga av honom. Efter det kom vi överens om att vi inte skulle säga det till någon och vara tyst om det. Efter det var det lite stelt mellan oss men efter två veckor gick allt tillbaka till det normala och han fortsätter hålla på men även små skojar med mig om att jag skulle vara bi.. Jag vet inte om jag skall säga till honom vad jag känner eller om jag ska vara tyst. Vill inte sabba vänskapen eftersom vi varit kompisar så länge och jag vill inte förlora han som vän, men det är även så jävla smärtsamt  att  se honom strula med andra tjejer på krogen och så.. Vet inte alls vad jag ska göra "/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-22 05:56
    vet inte varför mina styckindelningar försvann, ber om ursäkt för det!
  • Svar på tråden Kär i min bästa kompis
  • Anonym (E)

Jag vet inte men jag har då ingen killkompis som är straight som skulle tycka det vad ok att hålla på med en killkompis på det sättet. Nu är jag tjej så har ingen aning om vad killar tänker egentligen om sånna här saker men jag själv tex som är straight skulle inte hålla på med en tjejkompis bara för att "testa". Är du säker på att han inte är bi eller gay? Tjejerna kan han ju använda som en täckmantel för att han inte vågar komma ut.

• killen21typ

Ne jag vet inte heller om det är vanligt bland killgrupper att man håller på så. men vågar inte direkt gå fram och fråga någon om de håller på så..

Svar på tråden Kär i min bästa kompis