• Anonym (??)

    Kvinnor, vill ni ha bajssex?

    På nätet finns det fullt med riktigt groteska porrfilmer där tjejerna blir bajsade i ansiktet och får brösten insmetade med bajs. I vissa fall finns det t.o.m. tjejer som äter bajs. Dock så brukar ju inte porrfilmens värld stämma så bra överens med verkligheten.

    Hur vanligt är detta fenomen ute bland "vanligt" folk? Finns det några kvinnor på detta forum som gillar sex där bajs är inblandat?

  • Svar på tråden Kvinnor, vill ni ha bajssex?
  • storebror

    Du inbillar dig väl inte att dessa filmer är till för att tillfredsställa kvinnor som gillar att folk skiter på dem?

    Dessa filmer är enbart till för de sjuka män som gillar att förnedra kvinnor på ett riktigt äckligt sätt. Hur vanligt det sedan är låter jag vara osagt.

  • Anonym (Job)

    Visst finns det sickos, men det är nog extremt ovanligt att personer älskar att äta och smeta in sig i bajs. Av nyfikenhet har själv sett några klipp av dessa filmer, och vissa ser verkligen ut att älska bajs, själv skulle man kaskadspy ..

  • Anonym (tjej)

    Vad äckligt skulle aldrig gå med på något sådant

  • Anonym (Mmm)

    Jag är man och vill ha bajssex

  • Anonym (Fyyy)

    Nej verkligen inte. Riktigt äckligt!!!!

  • Anonym (Äckel!)

    Nej! Det är mer än vidrigt. En böjelse som bör behandlas bort.

  • Anonym (Fyyy)
    Alexandersson skrev 2019-07-01 20:03:59 följande:

    Jag går igång på doften och smaken av bajset, det är ju förbjudet vilket gör det ännu mer upphetsande.


    Så du har ätit bajs????!
  • Anonym (Fyyy)
    Alexandersson skrev 2019-07-01 20:44:02 följande:

    Inte ätit men slickat på en korv


    Usch!
  • Anonym (Äckel!)
    Alexandersson skrev 2019-07-01 20:05:07 följande:

    Snälla respektera olika böjelser, det finns bara två böjelser som skall medicineras bort alternativt kastrering...


    Å vilka skulle det vara? Skillnad på böjelse och sjukdom. Vidrigt iaf!

    Jag respekterar dig som person men inte dina handlingar. Jävla skillnad.
  • ballerinakakaoreo

    Jag anser att bajs och kiss hör hemma i toaletten och inte i sexuell njutning. Men alla gillar ju olika grejer och det är bara att respektera, ser inte ner på någon som gillar det men skulle själv bli äcklad om min man föreslog det. 

Svar på tråden Kvinnor, vill ni ha bajssex?