• kop

Resevagn 5 mån

Hej,

Ska snart ut och resa med min son för första gången. Han kommer då att vara 5 mån. Jag har letat runt lite efter en vettig resevagn men hittar ingen jag känner mig helt nöjd med.

Vill ha en med fullt liggläge som går att vända mot mig. Och gärna en billig sådan eftersom den endast kommer användas ett fåtal gånger...

Att ta med vår egen vagn är inte ett alternativ då den tar upp hela bakluckan och därmed inte får plats i hyrbilen med all packning.

• Svar på tråden Resevagn 5 mån
  • mallar

Vi har en njoy bubble. Har för mig att den kostade 1500 eller 2000 kr. Går att vända både framåt och bakåt och funkar i fullt liggläge. Vi har använt den på resor och den har funkar perfekt

• kop

Tack för tipset :)

Blir den liten ihopfälld?

• mallar
    kop skrev 2015-03-14 17:25:28 följande:

Tack för tipset :)

Blir den liten ihopfälld?

Ja hyfsat liten. Mindre än en vanlig vagn iaf. Vi har en väska dom vi lägger den i när vi flyger.

• kop
    mallar skrev 2015-03-15 13:25:46 följande:
    Ja hyfsat liten. Mindre än en vanlig vagn iaf. Vi har en väska dom vi lägger den i när vi flyger.
    Jag hittar ingen återförsäljare i Sverige - vet du någon som säljer den på nätet eller i Sthlm?
  • mallar
    kop skrev 2015-03-15 16:09:23 följande:

Jag hittar ingen återförsäljare i Sverige - vet du någon som säljer den på nätet eller i Sthlm?

Vi köpte vår på big baby i Sollentuna. var dock ett halvår sedan men de borde ju ha den i sortimentet
Svar på tråden Resevagn 5 mån