• Svar på tråden söker kisse.
  • lilly

Du kan ju se om någon svarar men har du kollat blocket annars? finns många katter där. Vissa städer har också speciella katthem för herrelösa katter. :)

• blomma41

Ja har koll på blocket o andra sidor, katthem är mindre alternativ då jag inte har körkort. Får väl se om någon svarar här.

• BandAnna

Alltså ursäkta min rättframhet nu, men om du inte kan ta dig till ett katthem hur ska du då kunna ta dig till exempelvis en veterinär? ibland behöver man åka långt för att få adekvat hjälp. 

• blomma41

Jag har veterinär 10 minuter hemifrån. Är väl samma sak att söka här som på blocket tex? Varför ifrågasätta ?Jag har en kisse och söker en kattkompis till henne.

• blomma41

Ja ursäkta mej, jag bor i Anderstorp  i Småland är hemma mycket så en till liten vän skulle vara välkommet, kan betala bensinpeng om kissen finns en bit bort då jag inte har körkort Tack.

• Madmoiselle

Fast att du inte har körkort spelar väl ingen som helst roll angående att adoptera från katthem.

• blomma41

Men snälla du jag söker ingen kisse på kattehem utan mera privat, varför dessa motfrågor? Respektera mitt sökandè om en katt, har du inget annat att säga än att ifrågasätta så behöver du inte kommentera mitt inlägg tack!

Svar på tråden söker kisse.