• sara36

Fråga min lärare om en fika

Hej !
    Jag undrar om det är ok att om  en elev fråga  sin lärare till fika?( Hon var min lärare och ska bli igen men Augusti ) Drömmer
    Jag hade en lärare föra termin och vi fick problem med varandra. Efter konflikten skickade jag blommor till henne och bad om ursäkt . föra vecka träffade jag henne efter 3 månader men  hon Visade mig att hon är lite sur. Vad tycker ni om det är ok om jag fråga henne om en fika tillsamas? Hon ska bli min lärare nästa termin och jag vill inte mer konflikt med henen Djävulsk. Vi är båda kvinnor . om det är ok hur jag kan ställa fråga via mail eller jag gå hos henne i skolan? Men lite svårt för mig att parata med henne face to face SpökeSpöke Snälla hjälpa mig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-04 23:54

• Svar på tråden Fråga min lärare om en fika
  • eber4

Varför ligger den här tråden under sex & sådant? Planerar du att försonas rintogs ordentligt med henne eller?

• Anonym (Nej)

Nej du bör inte fråga ut din lärare på typ en dejt. Du ska nog bara låta henne vara, förmodligen blev hon väldigt obekväm med att få blommor av dig, redan där har du passerat gränsen. Oavsett konflikter så kan hon nog hålla sig professionell. Förmodligen om hon inte känner sig hundra mot dig så kan någon annan lärare gå in och rätta dina prov, det brukar vara vanligt när en lärare känner sig lite obekväm med en elev eller rädd att eleven ska ifrågasätta rättningen pga tidigare konflikter.

• sara36

Nej Hon blev väldig glad när hon fick blommor  Solig Blomma

Anonym (Nej) skrev 2015-03-05 08:08:05 följande:

Nej du bör inte fråga ut din lärare på typ en dejt. Du ska nog bara låta henne vara, förmodligen blev hon väldigt obekväm med att få blommor av dig, redan där har du passerat gränsen. Oavsett konflikter så kan hon nog hålla sig professionell. Förmodligen om hon inte känner sig hundra mot dig så kan någon annan lärare gå in och rätta dina prov, det brukar vara vanligt när en lärare känner sig lite obekväm med en elev eller rädd att eleven ska ifrågasätta rättningen pga tidigare konflikter.

Svar på tråden Fråga min lärare om en fika