• nevermind

Bars istället för shakes?

Hej!

Som rubriken lyder så undrar jag om jag kan äta bars i tre veckor istället för shakes. Hade tänkt testa Nutrilett, har testat det förut och gillade det.

Kan jag blanda? Är en bar lika mycket som en shake, alltså äta fem om dagen..?

Lite ny på detta, så tacksam för all hjälp.

• Svar på tråden Bars istället för shakes?
  • dirty88

Googla produktnamn + kalorier och jämför

• nevermind
    Erizajo skrev 2015-03-03 15:40:16 följande:

Nej bars är inte lika som en fullständig måltid, det är en shake.

Attans. Funkar som mellis då?
  • Fjärilslarv

Eller så slutar du misshandla din kropp?
    Nutrilett ger inte på långa vägar den basenergi som krävs ens, lägg då till om du jobbar, tränar, eller bara använder din hjärna och din kropp lite. 

• nevermind
    Fjärilslarv skrev 2015-03-03 17:36:29 följande:

Eller så slutar du misshandla din kropp?
    Nutrilett ger inte på långa vägar den basenergi som krävs ens, lägg då till om du jobbar, tränar, eller bara använder din hjärna och din kropp lite. 

Med tanke på att vi inte har något kök just nu så äter jag hellre Nutrilett och passar på att gå ner i vikt, än McDonalds... Dessutom jobbar jag natt och behöver ett snabbt mål när jag vaknar vid lunchtid och är hungrig, annars kan jag inte somna om. Så det känns väldigt praktiskt.
  • Fjärilslarv
    nevermind skrev 2015-03-03 19:06:36 följande:
    Med tanke på att vi inte har något kök just nu så äter jag hellre Nutrilett och passar på att gå ner i vikt, än McDonalds... Dessutom jobbar jag natt och behöver ett snabbt mål när jag vaknar vid lunchtid och är hungrig, annars kan jag inte somna om. Så det känns väldigt praktiskt.
    så de enda alternativen för dig är nutrilett eller mc donalds? måste vara riktigt trist.
  • nevermind
    Fjärilslarv skrev 2015-03-03 19:15:38 följande:
    så de enda alternativen för dig är nutrilett eller mc donalds? måste vara riktigt trist.
    Så kan det bli när halva bostaden brinner ner och man hamnar akut på hotell i förorten.

Nog med off topic nu tack.
  • nevermind
    Erizajo skrev 2015-03-03 21:17:58 följande:

Ja bars kan du ta som mellis.

Attans. Jag gillar dom mer än pulver för det blir mer som att äta.

Kan man ta två bars istället för en portion pulver?
  • PinkSugar

Är det meningen att du ska köra på VLCD eller ska du bara äta Nutrilett pga bristen på kök?

• nevermind
    PinkSugar skrev 2015-03-07 20:25:33 följande:

Är det meningen att du ska köra på VLCD eller ska du bara äta Nutrilett pga bristen på kök?

Båda. Eller, timingen är bra. Har behövt detta ett tag.
  • byggd av bomull

Det finns ju olika fabrikat, MEN en bar brukar innehålla ungefär dubbelt så många kalorier som en shake. 

Svar på tråden Bars istället för shakes?