Blöder men graviditetstestet visar positivt
Hej!
Jag slutade med mina cerazette en vecka innan jul. Den 22januari kom första mensen som varade i 4 dagar. På dag 28 (19/2)kom mens nummertvå, men jag kände mig gravid med ömma bröst illamående och förändrat temperament. Tog ett gravitetiskt som visade positivt. Tänkte att det var nog ett tidigt missfall. Symptomen fanns kvar så testade några ggr till och alla testen visar positivt. Jag kontaktade bm som tänkte som jag att det var nog ett tidig mf och att hormonerna kan sitta i ett tag. Jag blöder fortfarande till och från. Det går några dagar sen börjar det igen. Testen visar fortfarande positivt och det sista jag tog var dessutom starkare än de övriga.. Har du något klokt svar? Vet inte om jag ska leva som gravid eller om det är ett långdraget tidigt mf.. Tänker att om det var ett tidigt missfall, mensen kom ju på rätt dag. Borde det verkligen visa positivt fortfarande med tanke på alla tidiga mf som man förmodligen inte vet om när man planerar barn.. Blev lite rörigt.. Många tankar just nu. Vad tänker du?
Med vänlig hälsning,