• Fru Olsson

BVC i Solna, någon med erfarenhet?

Jag har BF i slutet av mars och vi har nyss flyttat till Solna och funderar på Solna bvc eller Mamma Mia Solna, vi bor typ mittemellan, är det någon som har någon erfarenhet av dem?

• Svar på tråden BVC i Solna, någon med erfarenhet?
  • CissiJissi

Mamma Mia utan tvekan!! Jag är nästintill förälskad i Mamma Mia ;) De är helt vansinnigt suveräna!! Jag gick till den bakom Östermalm och min kompis från Solna gick där hon med, hon var gravt missnöjd över Solna BVC! Att Mamma Mia har ett i Solna visste jag inte, det måste vara ganska nytt!:)

• Fru Olsson
    CissiJissi skrev 2015-02-24 14:49:06 följande:

Mamma Mia utan tvekan!! Jag är nästintill förälskad i Mamma Mia ;) De är helt vansinnigt suveräna!! Jag gick till den bakom Östermalm och min kompis från Solna gick där hon med, hon var gravt missnöjd över Solna BVC! Att Mamma Mia har ett i Solna visste jag inte, det måste vara ganska nytt!:)

Hm, låter inte bra att hon va så missnöjd med solna bvc, kan ju hoppas på att mamma mia är lika bra här som på ö-malm :P men man kan ju byta om man blir missnöjd iofs, men vill ju helst slippa.
  • CissiJissi
    Cymi skrev 2015-02-24 14:52:39 följande:

Hm, låter inte bra att hon va så missnöjd med solna bvc, kan ju hoppas på att mamma mia är lika bra här som på ö-malm :P men man kan ju byta om man blir missnöjd iofs, men vill ju helst slippa.

Hahaha nej det är sant! Hon och jag var båda förstföderskor och missnöjda med våra lokala! Men att byta är noll problem och inte alls krävande! På mamma mia fick man så otroligt bra service och information och kurser och samtal och uppföljning etc, helt otroligt vilken skillnad! Med mitt andra barn kan jag klara mig med något vanligt men med första var det viktigt att få allt sånt som mamma Mia kom med!

Men förresten, du pratar om mvc sant? Inte bvc? Haha såg nu att du skrev BVC och jag gjorde det också men menade mvc!!
Svar på tråden BVC i Solna, någon med erfarenhet?