Min fru vill bli tillfredsställd av en annan man
Min fru och jag har varit tillsammans i snart 20 år och är nu dryga 40. Vi är båda attraktiva men vi har de senaste åren haft det lite problematiskt i förhållandet. Delvis tack vare min frus hälsa. Detta kulminerade för ett par månader sen när jag hade en kort affär med en annan kvinna, vilket jag berättade för min fru och ångrar djupt. Hon vill dock fortsätta och det vill jag med eftersom vi älskar varandra innerligt. Detta har varit en jobbig och uppslitande process men vi har verkligen hittat tillbaka till varandra även sexuellt. När jag berättade för henne om otroheten erbjöd jag henne att ligga med en annan man om det kändes bättre för henne, det ville hon dock inte...då.. Däremot gav jag henne en sensuell massage som present när vi var utomlands vilket hon uppskattade mycket. Detta tror jag dock väckte hennes begär lite och nu vill hon ta det ett steg till och bli tillfredsställd av en annan man när jag är med för hennes trygghet... Hon har hittat en mycket välutrustad man på nätet som hon vill att vi anlitar. Jag kan medge att jag tänder på tanken men det är inte med kluvna känslor som ni kanske förstår.. Jag älskar henne men är såklart orolig för hur detta påverkar vår relation... Samtidigt är jag hellre med henne än att hon gör det på egen hand.. Är det någon här som har erfarenheter av något liknande? Hur tacklar man detta?