• Svar på tråden Hur töntig är Niclas Wahlgren!?
  • Donum

Jag fattar inte det töntiga.

I've gone to look for myself. If I should return before I get back, please keep me here.
  • Dr Nail
    Donum skrev 2015-02-24 13:50:38 följande:

Jag fattar inte det töntiga.

Jag fattar inte ens nyhetsvärdet :)
  • Donum
    Dr Nail skrev 2015-02-24 14:04:36 följande:

Jag fattar inte ens nyhetsvärdet :)

Nä, men det hade kanske kunnat vara en intressant etisk diskussion?

Är det töntigt att ta bort någon från instagram?
    I've gone to look for myself. If I should return before I get back, please keep me here.
  • The Fugly
    Donum skrev 2015-02-24 14:07:42 följande:
    Nä, men det hade kanske kunnat vara en intressant etisk diskussion?

Är det töntigt att ta bort någon från instagram?
    Känns snarare begripligt. En separation gör ont och att han inte vill se bilder från exets vardag som han inte får vara del av är knappast märkligt.
  • det var värst

det är väl mest fjortisar som använder instagram. 

• nozpa

Han är väl inte så jäkla imponerande oavsett. Känns som att just den grejen kvittar. Han verkar vara lika fånig ändå i mina ögon.

• sisley

Jag tror som The Fugly här ovan. Han vill vara stor i det hela men det gör för ont att se bilderna på exfrun hela tiden. Inget konstigt med det. 

Jag tycker ni är jävligt taskiga som sitter och raljerar över hans töntighet. Vuxna människor som mobbar på nätet är töntiga. Skärp er!

• Donum
    The Fugly skrev 2015-02-24 14:10:37 följande:

Känns snarare begripligt. En separation gör ont och att han inte vill se bilder från exets vardag som han inte får vara del av är knappast märkligt.

Det var min första tanke också. Hade jag och min man skilt oss så hade jag nog inte heller velat få bilder på hans nya liv där jag då inte skulle ingå. I början skulle jag säkert vara nyfiken men jag hade sannolikt tagit bort honom för min egen skull, för att inte hela tiden bli påmind om hur ont det gör.
  • Vokalissan

Just det tycker jag inte är töntigt. Det enda jag "stör mig på" är att hans radioprat enbart verkar genomsyras av uppbrottet. Det blir så himla privat på nåt vis. Jag hoppas han lyckas gå vidare snart och får hjärtat läkt.

• The Fugly
    Donum skrev 2015-02-24 16:05:19 följande:
    Det var min första tanke också. Hade jag och min man skilt oss så hade jag nog inte heller velat få bilder på hans nya liv där jag då inte skulle ingå. I början skulle jag säkert vara nyfiken men jag hade sannolikt tagit bort honom för min egen skull, för att inte hela tiden bli påmind om hur ont det gör.
    Precis. Det är lätt att argumentera för att det snarare är sunt att skapa lite distans till exet i syftet att komma vidare i bearbetningen av separationen.
Svar på tråden Hur töntig är Niclas Wahlgren!?