Hur töntig är Niclas Wahlgren!?
Alltså. I och för sig en skitsak haha men såg att han slutat följa Laila Bagge på Instagram IGEN.... Tönt! De har ju barn ihop!
shimodas.hant.se/niclas-wahlgren-har-slutat-folja-laila-pa-instagram-igen/
Alltså. I och för sig en skitsak haha men såg att han slutat följa Laila Bagge på Instagram IGEN.... Tönt! De har ju barn ihop!
shimodas.hant.se/niclas-wahlgren-har-slutat-folja-laila-pa-instagram-igen/
Mycket töntigt av honom!
Jag fattar inte det töntiga.
Jag fattar inte det töntiga.
Jag fattar inte ens nyhetsvärdet :)
det är väl mest fjortisar som använder instagram.
Han är väl inte så jäkla imponerande oavsett. Känns som att just den grejen kvittar. Han verkar vara lika fånig ändå i mina ögon.
Jag tror som The Fugly här ovan. Han vill vara stor i det hela men det gör för ont att se bilderna på exfrun hela tiden. Inget konstigt med det.
Jag tycker ni är jävligt taskiga som sitter och raljerar över hans töntighet. Vuxna människor som mobbar på nätet är töntiga. Skärp er!
Känns snarare begripligt. En separation gör ont och att han inte vill se bilder från exets vardag som han inte får vara del av är knappast märkligt.
Just det tycker jag inte är töntigt. Det enda jag "stör mig på" är att hans radioprat enbart verkar genomsyras av uppbrottet. Det blir så himla privat på nåt vis. Jag hoppas han lyckas gå vidare snart och får hjärtat läkt.
Bra gratisreklam för din blogg, iaf