• Bettan85

Smärta

Hej!

Jag orkar inte ha det såhär längre. Jag har haft ont i hela underlivet och speciellt i slidan i nästan 1 år och det senaste halv året har det varit mer och nu sedan typ 3 månader har jag inte ens kunnat sätta in en tampong. Det har aldrig varit ett problem tidigare.

Det är väldigt påfrestande att inte kunna ha tampong eller ha samlag som jag vill. Fast att jag är riktigt våt så går det inte utan det känns nästan som man blir våldtagen när man försöker ha samlag...

Jag har varit hos 2 olika gynekologer men man hittar inget.
    Jag kanske skall nämna att jag har prövat med olika krämer, extra glidmedel och även avstått från samlaget utan bara blivit smekt och nu den senaste tiden har vi nästan inte kunnat det iheller.

vad skall jag göra??

• Svar på tråden Smärta
  • Aleksandra Barnmorska

Hej. Det låter inte roligt, jag tycker att du ska boka tid till någon annan läkare för en second opinion annars kanske en sexolog kam hjälpa.

• Bettan85

Nej det har dom inte gjort.

• Aleksandra Barnmorska

Hej. Man bör absolut göra ett vaginalt ultraljud på dig och titta. Jag tycker att du ska ringa kvinnoklinken och boka tid. Tycker att det är konstigt man man inte gjort något. Lycka till

Svar på tråden Smärta