• Anonym (snälla hjälp)

någon medial som kan känna in min avlidna mamma har hon nån hälaning?

Hon föll och dog av fallet

Har hon nån hälsning till mig hennes namn börjar på i....

Obs inga taskiga svar

Vill bara ha svar från mediala

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-20 11:27
    hälsning ska det stå i rubriken givetvis :)

• Svar på tråden någon medial som kan känna in min avlidna mamma har hon nån hälaning?
  • Anonym (jag med)

Jag vill också veta...vart ska man vända dig?

• Anonym (snälla hjälp)

Har du med nån förälder som gått bort?

• Anonym (snälla hjälp)

:)

• Anonym (jag med)

Min mamma dog i cancer i mellandagarna och jag saknar henne väldigt mycket och har inte själv försökt få kontakt med henne, har inte "vågat" prata med henne så mycket för då börjar jag bara gråta.

• Anonym (snälla hjälp)

Beklagar... :( min gick bort i nov

• Anonym (snälla hjälp)

Jag pratade med henne om allt känns jobbigt att inte kunna ringa mm

• Anonym (jag med)
    Anonym (snälla hjälp) skrev 2015-02-23 07:26:14 följande:
    Jag pratade med henne om allt känns jobbigt att inte kunna ringa mm

Fick du nåt "svar"? Känner du hennes närvaro?
  • Anonym (snälla hjälp)
    Anonym (jag med) skrev 2015-02-23 09:15:14 följande:

Fick du nåt "svar"? Känner du hennes närvaro?

Ibland kill i håret
  • Pentra

Jag vet att det kan kännas hårt, men, bland det bästa man kan göra när någon nära och kär har gått bort är att tänka goda, positiva och uppskattande tankar om honom/henne. Men man skall absolut INTE försöka att kontakta den avlidna/avlidne. Att försöka med detta är som att, jämförelsevis, gång på gång putta på, störa och försöka tilltala någon som inget hellre vill än att få fortsätta att få sova och samla läkning och kraft i lugn och ro. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Anonym (snälla hjälp)
    Pentra skrev 2015-02-23 09:24:52 följande:

Jag vet att det kan kännas hårt, men, bland det bästa man kan göra när någon nära och kär har gått bort är att tänka goda, positiva och uppskattande tankar om honom/henne. Men man skall absolut INTE försöka att kontakta den avlidna/avlidne. Att försöka med detta är som att, jämförelsevis, gång på gång putta på, sotöra och försöka tilltala någon som inget hellre vill än att få fortsätta att få sova och samla läkning och kraft i lugn och ro. ... Med vänlig hälsning, Pentra

Ok tack ;) försöker inte kontakta men hon killar mig i håret emellanåt det var mer om hon hade nån hälsning
  • Anonym (jag med)
    Pentra skrev 2015-02-23 09:24:52 följande:
    Jag vet att det kan kännas hårt, men, bland det bästa man kan göra när någon nära och kär har gått bort är att tänka goda, positiva och uppskattande tankar om honom/henne. Men man skall absolut INTE försöka att kontakta den avlidna/avlidne. Att försöka med detta är som att, jämförelsevis, gång på gång putta på, störa och försöka tilltala någon som inget hellre vill än att få fortsätta att få sova och samla läkning och kraft i lugn och ro. ... Med vänlig hälsning, Pentra

Äh, det är ju många som dött som kontaktar vår värld...??
  • Pentra
    Anonym (snälla hjälp) skrev 2015-02-23 09:31:53 följande:
    Ok tack ;) försöker inte kontakta men hon killar mig i håret emellanåt det var mer om hon hade nån hälsning

Då kan det vara hennes fluidalkrafter som finns kvar där och som du känner av. ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Pentra
    Anonym (jag med) skrev 2015-02-23 09:49:01 följande:
    Äh, det är ju många som dött som kontaktar vår värld...??

Det är snarare så att det kan vara fluidalkrafterna som gör sig påminda. ... Med vänlig hälsning, Pentra
Svar på tråden någon medial som kan känna in min avlidna mamma har hon nån hälaning?