Synpunkter önskas på min frukostar.
Jag har alltid varit urusel på att äta frukost och nu är det viktigare än någonsin att jag får ordning på det. Jag tröttnar efter bara ett par dagar på en frukost, så jag skrapade ihop några olika som jag kan byta mellan.
1: Filmjölk, musli, banan. 1 knäckebröd med leverpastej och gurka. 1 skiva rågbröd med ost
2: Drickchoklad,. Rågbröd med leverpastej och gurka. Ljust bröd med ost.
3: Havregrynsgröt med mjölk och sylt. Rågbröd med skinka. Juice.
4: Äggröra.. Ljust bröd med ost. Juice.
5:Filmjölk med sötade flingor. Rågsiktsbröd med leverpastej. Knäckebröd med mjukost. Juice
6:Drickchoklad. Rågbröd med smör och skinka eller korv. 2 ljusa bröd med sylt eller marmelad.
7: Mannagrynsgröt med mjölk och kanel. Rågbröd med leverpastej och gurka. Ljust bröd med ost.
8: 1 löskokt ägg. 1 hårdkokt ägg på rostat bröd med smör. Juice eller drickchoklad.
Vad tror ni, kan det vara gott. Om någon kan tipsa på musli som inte innehåller nötter, äpple eller jordgubbar blir jag tacksam (hemgjord eller köpes) Om någon kan tipsa om någon god marmelad och god fil så blir jag också glad. Om någon orkar peta lite i det så det blir fler kalorier så blir jag också glad. Jag har total idétorka idag.