• leg4

Att suga sin egen kuk?

Jag har börjat fundera på om det är möjligt att suga av sig själv d.v.s. ge sig själv oralsex om man är man. Om man tränar upp muskler i rygg och nacke riktigt ordentligt så borde det inte vara några problem att böja sig tillräckligt långt framåt och ge sig själv en riktigt skön avsugning? Någon som testat detta?

• Svar på tråden Att suga sin egen kuk?
  • leg4
    Joe skrev 2015-02-16 16:50:57 följande:

haha du e inte frisk!

Ja, det är möjligt. Dock har jag aldrig varit med en kvinna och har inte upplevt oralsex. Jag måste ta saken i egna händer om jag skall uppleva det.
  • leg4
    Tines skrev 2015-02-16 16:46:30 följande:

Men varför ska du alltid skriva så sjuka trådar? Att du orkar.....

På vilket sätt är denna tråd sjuk? Jag ställde bara en enkel fråga.
  • Anonym (Onödigt krångel)
    leg4 skrev 2015-02-16 17:08:40 följande:
    Ja, det är möjligt. Dock har jag aldrig varit med en kvinna och har inte upplevt oralsex. Jag måste ta saken i egna händer om jag skall uppleva det.
    Då är förmodligen mycket mindre jobb att gå till en prostituerad än att få din kropp tillräckligt rörlig för att suga av dig själv på ett bra sätt.
  • Anonym (Anonym)

Om ryggen låser sig i det läget, hur förklarar du då detta? 

• Anonym (hmmm)

Tror du måste operea bort nedersta revbenen då

• Anonym (Seg_deg)
    Tines skrev 2015-02-16 16:46:30 följande:

Men varför ska du alltid skriva så sjuka trådar? Att du orkar.....

Sitter också och funderar på att det här är nog den sjukaste hittills. Det konstiga är att jag aldrig såg den komma. Mycket anat har ju varit uppe för diskussion men som sagt, nu blev jag överraskad.
  • Anonym (Kille27)

Jag har försökt ett otal gånger och kommit fram till att jag är både för fet och på tok för snålt utrustad.

Det är fan omöjligt..!

• Anonym (tips)

Ron Jeremy

Där har ni en kille som kan

Svar på tråden Att suga sin egen kuk?