• Bi kille

Tjejer som gillar bi killar

Hejsan
    Jag har fått bilden att rätt många tjejer gillar eller tänder på killar som är bi? Vad har ni för erfarenhet av det? Själv tycker jag tjejer verkar tycka att det är spännande och upphetsande. Skriv här eller skriv på kik.
    gurragh

• Svar på tråden Tjejer som gillar bi killar
  • Anonym (:/)
    Bi kille skrev 2015-02-15 15:42:41 följande:

Hejsan
    Jag har fått bilden att rätt många tjejer gillar eller tänder på killar som är bi? Vad har ni för erfarenhet av det? Själv tycker jag tjejer verkar tycka att det är spännande och upphetsande. Skriv här eller skriv på kik.
    gurragh

Jag kan säga av egen erfarenhet att det INTE är hett med att ha en kille som är BI!!

Har varit i ett sådant förhållande innan min nuvarande pojkvän...
  • Anonym (Mr Prefect)

Min tjej älskar att jag är bi, vi har haft mmf trekant tillsammans med en bisex kille..

Mitt ex tyckte om att fantisera och hade nog velat se mig suga även om vi inte fick till det..

Min bästa tjejkompis är så avis på min tjej som får se två killar ha sex ( hennes kille är superstrejt och väldigt vanilj).

Så nog finns det tjejer som tänder på det...

• Anonym (ohmygod)
    Anonym (Mr Prefect) skrev 2015-02-16 00:41:51 följande:

Min tjej älskar att jag är bi, vi har haft mmf trekant tillsammans med en bisex kille..

Mitt ex tyckte om att fantisera och hade nog velat se mig suga även om vi inte fick till det..

Min bästa tjejkompis är så avis på min tjej som får se två killar ha sex ( hennes kille är superstrejt och väldigt vanilj).

Så nog finns det tjejer som tänder på det...

Japp www.familjeliv.se/forum/thread/53439596-min-nya-kille-ar-bisexuell
Svar på tråden Tjejer som gillar bi killar