• Anonym (Orolig)

Blödningar!

Har avslutat amning och minipee i oktober 2014. Har sedan dess haft 3 ägglossningar på 35-39 dagars menscykel. Varje gång efter mens har jag fått blödningar igen efter en vecka som hålla på i 7-10 dagar .Har aldrig haft detta förut! Är detta normalt? Jag försöker bli gravid,kan detta hindra mig? Bör jag söka hjälp för detta? Jag är 35 år.

• Svar på tråden Blödningar!
  • Anonym (Orolig)

Ok,har nu haft blödnngar i 2 veckor...tröttsamt när man försöker bli gravid .2 gånger har clearblue ägglossningsstickor visat positivt men tror att det bara visar falskt... Kan jag ta pergotime?? Jag har lätt pco kan jag tillägga.

• Anonym (Orolig)

Jag är 35 och ett halvt...vill försöka få ett barn till innan det är försent ju...! När upphör blödningarna? Efter 6 månader borde jag då söka hjälp?

• Anonym (Orolig)

Ok tack! Ska göra det:) tack för ditt svar!

• Anonym (Orolig)

Har nu haft blod i snart 3 v.. Det är koagulerat blod,inte jättemycket men varför har jag det och blödningar så länge? Kan det vara myom,cysta eller nåt annat? Allt detta började efter amning och slut med mnipee så jag vill hoppas på att det är nåt hormonellt?? Jag kan inte sluta tänka på vad det är...

• Anonym (Orolig)

Har fortfarande blödnngar och eftersom jag försöker bli gravid tar jag test varje dag.Nu visade det positivt ägglossningstest igen för 3: e gång denna månad... Verkar som att kroppen försöker ägglossa men lyckas inte och det är därför jag blöder varje dag?

• Anonym (Orolig)

Har bokat tid nu :) till torsdag , hoppas hon kan hjälpa mig!

Svar på tråden Blödningar!