• Orkide

Alla hjärtans dag

Alla ni barnfamiljer som firar alla hjärtans dag vad gör ni den dagen? Aktiviteter, mat?
    Behöver lite tips på vad vi kan göra på lördag. Vi har två barn på ett och tre år. Vi firar alla hjärtans dag och kan spendera något den dagen för att göra den extra speciell 200-300kr.
    Kom gärna med förslag

Alla ni som är anti alla hjärtans dag kan gå vidare. Behöver inte höra era anti-lägga-pengar-på-den-dagen- trams

• Svar på tråden Alla hjärtans dag
  • Frontline

Vi ordnar barnvakt istället vilket inte händer för ofta, så vi ska förmodligen gå ut och käka nåt gott på en trevlig restaurang och sen vara barnfria hela natten...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Orkide
    Frontline skrev 2015-02-10 21:24:28 följande:

Vi ordnar barnvakt istället vilket inte händer för ofta, så vi ska förmodligen gå ut och käka nåt gott på en trevlig restaurang och sen vara barnfria hela natten...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
    Ja, de skulle vi också göra men lilltjejen är så mammig så det går inte så då tar vi en mysdag hela familjen
  • BigMami

Inte ett skvatt! Hittar hellre på något en obestämd dag istället...

• Kiiwii

Vi har barnvakt i år, men annars har jag köpt en liiiten present, bakat nåt gott och gjort finmiddag. Man kan ju annars besöka badhus, lekland, ta en fika hela familjen på ett mysigt fik eller nåt :)

• Orkide
    BigMami skrev 2015-02-11 20:08:35 följande:

Inte ett skvatt! Hittar hellre på något en obestämd dag istället...

Ja där var du ja, lilla onödiga du med din lilla onödiga kommentar. Undrade just vart ni var..........
  • BigMami
    Orkide skrev 2015-02-11 20:33:33 följande:

Ja där var du ja, lilla onödiga du med din lilla onödiga kommentar. Undrade just vart ni var..........

Ursäkta att jag svarade på din fråga....
  • Orkide
    BigMami skrev 2015-02-11 20:49:36 följande:
    Ursäkta att jag svarade på din fråga....
    Jag frågade alla de barnfamiljer som firar alla hjärtans dag. Alltså frågade jag inte dig..
  • BigMami
    Orkide skrev 2015-02-11 21:01:10 följande:

Jag frågade alla de barnfamiljer som firar alla hjärtans dag. Alltså frågade jag inte dig..

Oj! Trodde jag ingick i den kategorin med mina snart 4 barn och man.. Fira alla hjärtans dag kan vi visst göra, men tänker inte göra något speciellt bara för att det är alla hjärtans dag..
  • Pescetarian
    BigMami skrev 2015-02-11 21:04:18 följande:

Oj! Trodde jag ingick i den kategorin med mina snart 4 barn och man.. Fira alla hjärtans dag kan vi visst göra, men tänker inte göra något speciellt bara för att det är alla hjärtans dag..

[...] "alla de barnfamiljer SOM FIRAR alla hjärtans dag".
Svar på tråden Alla hjärtans dag