Light in the box, har ni handlat därifrån?
Googlade runt lite för att få lite tips på sidor att handla kläder på.
Hamnade på Light in the box.
Hur funkar det där egentligen? Fri frakt och superbilliga kläder..
Är det någon sida att lita på?
Googlade runt lite för att få lite tips på sidor att handla kläder på.
Hamnade på Light in the box.
Hur funkar det där egentligen? Fri frakt och superbilliga kläder..
Är det någon sida att lita på?
Jag har gjort och du får varorna du beställt men kläderna ser inte alls lika fina ut i verkligheten som på bilderna, passformen är dålig och storlekarna stämmer inte osv.
Jag har gjort och du får varorna du beställt men kläderna ser inte alls lika fina ut i verkligheten som på bilderna, passformen är dålig och storlekarna stämmer inte osv.
öh va?
Jag beställde min bröllopsklänning därifrån "custom made" och den satt som en smäck.
Jag är en väldigt liten person och köpte bla en stickad klänning med slits där bak. På bilden gick slitsen upp till strax över halva vaden men när jag fick den på mig gick den ända upp till rumpan. Med andra ord kunde man se mina trosor om man bara lutande mig fram en liten bit.
Jag köpte även en vid långkjol i tyll med en underkjol. På bilden är de båda lagren jämnlånga men i verkligheten var underkjolen bara ned till knäna.
Jag kan se fler exempel men som sagt så var jag inte alls nöjd med mitt köp. Visst var det billiga saker men de saker jag beställt såg lika billiga ut som de var.