Min dotter
Hej,Jag är väldigt orolig över min dotter som är 24 år som efter en magoperation (tarmvred) fått otroligt ont i magen och hungerkänslan har försvunnit helt. Hon har gått ner väldigt mycket i vikt och hon har knappt energi för att gå i trappor längre.
Hon har gått flertal gånger till läkare som gång efter gång röntgat hennes mage utan att hitta något och de skickar bara hem henne gång på gång utan att ge henne någon hjälp.
Försöker hon äta så får hon två min senare slänga sig över kräkpåsarna och smärtan i hennes tarmarna kan hon inte ens inte beskriva och känner dagligen hur tarmarna rör på sig.
Hon brukar förklara sin smärta med:
"Känns som jag har instrument kvar i magen"
"Känner väldigt ofta hur avföring rör sig genom tarmarna" Vilket gör jätteont vid långvarig förstoppning och då får hon även bröstsmärtor.
"Magen blåser upp sig tio storlekar och jag kan inte fisa den smärtan är bland den värsta jag kan tänka mig. Man vrider sig och skriker av smärta"
"Kan inte äta mår så illa och det känns bara som att jag ska kräkas kan sitta vid sängen och ulka och det händer inget."
Jag är helt förtvivlad och tappat all min respekt till de som hanterar detta fall. Jag vet inte var jag ska vända mig och hoppas att någon vänlig själ kan hjälpa mig!
Tack på förhand,
- Orolig mamma