körkort.
Äh vettefan vilken kategori jag skulle skriva i men aa väljer denna. :)
Iaaaf jag pluggar till körkort, har inte möjlighet att köra privat så hade inget annat val än att köra med trafikskolan. Det går väl okej, men det går ändå upp och ner pga den där jävla växeln. Grejjen är den att jag kan växla nu, asså jag kan det i huvudet och utantill. Men det blir kaos när jag kör.
Har kört ca 15-16 lektioner och ändå kommer jag ingenstans (Det håller min handledare med om) Men jag tror problemet ligger hos min handledare, alltså jag kan verkligen inte slappna av. Han ger mig panik Typ. Testade köra med en annan två gånger och det gick hur bra som helst , fick motorstopp en gång på två lektioner men annars får jag det jäääämt.
Han snackade skit mycket förut vilket fick mig att tappa koncentrationen på vägen osv så jag bad honom och vara tyst typ för att det störde mig och jag trodde det skulle funka när han är tyst men nej. Jag kan inte slappna av för känner mig så stressad.
Han tjatar om att jag ska ta automat, asså verkligen tjatar, tar upp det varenda jävla gång. "Hade jag varit du skulle jag ta automat" "varför göra det svårare för dig själv när du har den här möjligheten att välja automat som är så mycket lättare" "vet du vad , du skulle spara så mycket tid om du valde automat, jag säger det för din skull men sen är det ju du som bestämmer så klart" And so on. Jag fattar väl att det är enklare, men jag vill inte ta körkort för endast automat, för jag vill inte begränsa mig. Men så klart jag väljer automat alla dagar i veckan. Men det är så mycket smartare att ta manuell och liksom kunna få köra både och ju. Så det triggar bara igång mig När han Nämner det.
Min fråga är: kan jag byta handledare bara sådär? Eller ska jag säga som det är ? Att jag kan inte slappna av med honom Vid min sida? Fast jag är sjukt blyg. Men aja. andra förslag?