Kränkningar och dödshot
Hej!
För några veckor sen började jag bråka med en bekant. De hela började med att hon hade snackat massa skit om mig. Så jah ringde upp henne för att fråga varför hon går runt å sprider massa falska rykten om mig. Hon börjar då gapa och säga att jag är "sjuk i huvudet som tror att jah kan se min sambo" (han är död och jag har barn ihop med honom)och att jag är en hora, en kossa slyna att jag är ett missfoster m.m och att hela min familj är smuts. Var på jag blir arg o säger tbx att de är hennes familj som kan vara smuts å att hon är luffare. Var på hennes man tar över luren och hotar med att han ska komma hem till mig och min dotter och göra oss ordentligt illa.
La på luren och jag mådde sjukt dåligt blev så förkrossad.
Fick sedan på sms av hennes man att han skulle elda ner hela min lägenheten där jag och min dotter bor.
Efter händelsen har jag fått höja min medicinering vart rädd och gråtit mig till söms vissa nätter just för att dem sa så mycket elakt om min dotter min familj och min döda sambo.
Nu är frågan kan jag anmäla de här ?
Jah vet att han har haft med kronofogden att göra (haft jätte Mycket pengar där och att hans bror är pyroman)
(Notera att hon är 30 samt hennes man med) och jag är 20