Tack för svar.
Första två var ju stimulerat fet. Då tog jag 1 tabl femanest på kvällen och två tabletter femanest på kvällen sen crinone en gång per dag. Det höll inte mensen borta mer än 5 dagar ena gången och 2 dagar andra gången (efter återföring). Den här gången är det färskförsök och då har jag tagit lutinus 3 ggr per dag. Och ja, nu kom den på dag 4 efter et.
Fick ju sonen efter vår första IVF.
Alla våra tre blastocyster har varit av toppkvalité och har enligt läkarna inte kunnat se bättre ut. Det låter kanske dumt, men jag var helt säker på att den fäste den här gången. Men ingenting kan vara kvar nu. Jag har blött så fruktansvärt mycket idag och igår. Blöder alltid mkt då jag har endometrios. Men det här är värre, så det är verkligen mens jag får så här tidigt, ingen liten blödning.
Tack för tipsen. Jag ska ringa läkarna imorgon och prata med dem. Hoppas att de kan ändra på något till nästa gång för det är jätte jobbigt att inte ens få hoppas en vecka. Känns som vi bara hinner göra återföring så rasar hela världen och det är slut.