• Anonym (hehe)

14 dagar sen mens

Jag hade min senaste mens den 27e Dec. hade den 7/1 oskyddat sex. fick panik för är inte säker på om min kille vill ha barn nu eller inte och tänker absolut inte gå igenom en abort.. så i paniken tänkte jag att enn akut p-piller är bättre än att jag står där och har ångrat mig när jag har gått några veckor. tveksamt beslut känner jag nu men skitsamma. så tog ett akut ppiller den 8/1
    hade sex igen den 9/1 som avbröts pgav att det började blöda. från 9 till 11/1 hade jag ljusröd blödning ganska sparsam räckte med ett trosskydd.
    skulle då ha ägglossning den 9/1 men vet inte hur exakt det är, känner inte av min ägglossning och har aldrig testat att den faktiskt är den dagen som min "menskoll" säger att den är.
    Nu till problemet . Jag har ingen mens. min mens är alltid på pricken, har även tagit akut ppiller för några år sen, fick varken någon mellanblödning, eller att min mens blev rubbad, jag måde lite illa och fick min mens då den skulle komma.
    om jag räknar att blödningen/flytningen jag hade var mens så är min mens nu 6 dagar sen. om jag räknar det som en blödning/flytning och inte mens så   är min mens idag 14 dagar sen.
    gjorde ett grav test igår den 5/2 dock inte på morgonurin och ett på morgonurin 31/1.
    men vad tror ni/ har erfarenhet av ? kan jag vara gravid ändå eller vad är det här.. tänkte ringa en bm men dom har telefontid från 11.. kan man känna på något annat sätt att man är gravid? 
    tycker att mina bröstvårtor är jättestora och en mörk ring kring bröstvårtan, såg det igår.
    Är det nu så att jag är gravid så vill jag behålla det

igår 5/6 och även några dagar innan har nått så illa att jag bara står o stirrar och väntar på att kräkas... men har inte kräkts.. känner nu att jag mår illa igen
  • Svar på tråden 14 dagar sen mens
Svar på tråden 14 dagar sen mens