hur mycket ansvar ska ja behöva ta
Vet inte var ja ska börja. När jag gifte mig med min man visste jag han var researbetare. Det funkade bra tills ett år sen ungefär.
Har hjälpt till med hans dotter när han var och jobbade för hennes mamma var riktigt psykiskt sjuk.
Sen urartade allt. Han tog dottern från hennes mamma och krävde kontaktperson från socialen om dottern skulle få träffa mamman ,plus ensam vårdnad. Det tyckte jag var helt rätt pga av omständigheterna.
Men sen kom det jobbiga ,han lämna över allt på mig. Under nästan ett halvår jobbade han 6 dagar i veckan borta förutom en veckas semester. Då skulle jag ta hand om allt själv inklusive dottern som inte fattade varför hon inte fick vara hos sin mamma. Ordnade jag inte så dotterns mormor el farmor kunde passa henne hade jag haft henne hela tiden. Sen lovade han socialen och dottern han skulle jobba hemma och gjorde det en månad typ. Sen fick han reda på av socialchefen , att så länge han ordnade bra ställe för dottern under tiden fick han jobba så. Då ändrade det sig igen han jobbade en vecka va hemma en va borta två hemma en sen jobbade tre var hemma två. Och nu har det vatt tre veckor igen.
Tycker inte detta e rätt iomed han har ensamvårdnad o hennes mamma ej har henne mer än 2 h i veckan. Jag får ta mer ansvar än jag mår bra av.