• LillaLu89

Testlagrets stickor visade positivt och sen negativt. Känner ni igen er?

Jag och min man har försökt få barn i 2 års tid. Nu i förrgår så tog jag ett graviditetstest från testlagret och det var positivt! Det var inte starkt positivt med det var ett rosa streck där som var fullt synligt och det har jag aldrig fått förut trots att jag måste tagit 1000 tester vid det här laget och alla har varit testlagret.

Vi blev överlyckliga med eftersom jag vill vara 100% säker så beställde jag genast ett par nya. Dom kom igår och jag har tagit 2 stycken med morgonurin och dom visar i bästa fall bara spökstreck. :(

Vad är det som händer? Någon annan som haft det här problemet?

• Svar på tråden Testlagrets stickor visade positivt och sen negativt. Känner ni igen er?
  • Jag är bara jag

Många tydligen. Aldrig läst så mycket negativt som just om Testlagret. Skulle tyvärr inte lita på dom utan köp ett annat märke.

• LillaLu89
    Jag är bara jag skrev 2015-02-05 18:25:50 följande:

Många tydligen. Aldrig läst så mycket negativt som just om Testlagret. Skulle tyvärr inte lita på dom utan köp ett annat märke.

Det var riktigt trist att höra. Just dom testen är ju så billiga att man kan testa sig nästan varje dag om man känner för det. Men då får jag byta. 
  • Jag är bara jag

Eller sluta testa! Tungan ute  Har jag nästan aldrig gjort under alla våra år,bara vid IVF. Är man gravid så är man ju och det lär visa sig. Det där minuset är ju så förhatligt ändå!

• LillaLu89
    Jag är bara jag skrev 2015-02-05 20:05:59 följande:

Eller sluta testa! Tungan ute  Har jag nästan aldrig gjort under alla våra år,bara vid IVF. Är man gravid så är man ju och det lär visa sig. Det där minuset är ju så förhatligt ändå!

Det har du helt rätt i. Men man blir beroende av det för KANSKE så blir det ett pluss på stickan den här gången. Men det är nog bättre att låta bli. :)
  • Jag är bara jag
    LillaLu89 skrev 2015-02-05 20:12:18 följande:
    Det har du helt rätt i. Men man blir beroende av det för KANSKE så blir det ett pluss på stickan den här gången. Men det är nog bättre att låta bli. :)
    Det är snart 7 år sen mitt senaste plus så jag hatar verkligen att testa. Men alla gör som de vill,det är dock kanske bäst byta till annat märke. Kanske blir plus där,man vet ju aldrig! Solig
  • LillaLu89
    Jag är bara jag skrev 2015-02-05 20:30:45 följande:
    Det är snart 7 år sen mitt senaste plus så jag hatar verkligen att testa. Men alla gör som de vill,det är dock kanske bäst byta till annat märke. Kanske blir plus där,man vet ju aldrig! Solig
    Hoppet lever kvar eftersom jag är på BIM -3. Så jag går på apoteket och köper ordentliga test imorgon. :D
  • Jodyanna

Har aldrog fått falskt positivt med dom testerna. håller tummarna att de blir starkare snart.

• Bengalen

Det kan ju tyvärr även vara så att embryot fäste men avstannade därefter, så kroppen hann få igång hcg-produktionen men sen sjönk den igen.

Håller tummarna för att det bara är lite svajigt i början och stiger fint inom ett par dagar.

Svar på tråden Testlagrets stickor visade positivt och sen negativt. Känner ni igen er?