Ni kan ju höra av er när dom vill/kan.
Mina barn har inte träffat sin biopappa på flera månader, har inte pratat om honom, inte frågat efter att åka till honom, ingenting. Innan sista tillfället dom träffades hade det också gått flera månader och likadant dess. Sen i juli månad har dom haft umgänge sammanlagt 6 dygn. Han har gång på gång på gång skjutit upp det och barnen känner sig svikna och det märks tydligt att dom förstått vilken skitstövel han är.
Idag så sa han att jag inte behövde bry mig för att sätta upp fler tider utan att vi ju kunde höra av oss när dom vill och kan komma. Om jag förstått detta rätt så ger han fanken i hur det blir, han vill inte ha något planerat. Jag personligen är glad att han den där förbannade idioten som gjort mig så illa i många år inte kommer att hålla på att trycka ner mig och ta varje tillfälle till att bråka men samtidigt är jag så ledsen för barnens skull. Visst att dom redan insett vilken nolla han är men när han tjatat på mig om tider (trots att han ofta ställt in) så har dom ändå sett ett intresse, nu så skiter han ju uppenbarligen i vilket.
Jag har inte velat säga något till barnen än, försöker väl att skydda dom men vet att jag måste berätta att det är upp till dom nu, att han inte verkar bry sig om dom vill träffa honom eller ej.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-04 20:56
Jag vet inte alls vad jag ville med det här inlägget, känner mig bara ledsen och upprörd men samtidigt lättad på något sätt.
Innerst inne så är det ju det här jag har velat så länge men man hade velat slippa att det skulle drabba de finaste jag har.