• widjeskog2011

VAD ÄR DET FÖR NÅT??!!

Jo när jag kände vid näsöppningen kändes det som om en mini mini vulkan stack upp och jag klämde lite sen kom lite vit ut sen hämta jag pinnsätten och drog ut innehållet (hoppas att det va allt innehåll, att det inte finns nåt kvar) och då gjorde det ont inte jätte men kändes lite smärta. Det blev ett litet hål när jag drog ut innehållet. Jag nöp den med min pinnsätt och det va mjuk men endå hårt för att vara var eller nåt (misstänker att det är torkat) Men en viktig sak är att jag har jävlans fobi för maskar iallafall dem köttätande och när jag tittar på det lilla innehållet så har den mörka ränder runt. Den är gul med lite mörka ringar runt. Blev skit rädd så dutta med en topps (eller vad det nu heter) och sen satt jag sprit på det lilla hålet där innehållet hade varit. Är skit rädd kan nån säga vad det är för nått?

• Svar på tråden VAD ÄR DET FÖR NÅT??!!
  • MrsBo

Snygg bild... Ja, det är säkert en mask! Eller kanske bara en vanlig pormask?! Ohoj...

• Annelie 76

En pormask var det. Har du aldrig haft det förut? Hade du inte klämt ut den nu hade det nog blivit en finne.

• Anonym (Tack)

Tack är så glad. Jo jag har haft poormaskar men dem brukar vara på näsan och dem klämmer jag ut och dem är inte hårda som den här. Det kanske va torkad? Men jag är glad att det inte är en mask.

• Anonym (Tack)

Oj råka skriva poormaskar jag menar pormaskar

Svar på tråden VAD ÄR DET FÖR NÅT??!!