• Clockwrench

Mata gubben med Whiskey

Jag och min man har ett väldigt speciellt förhållande där han tagit positionen som barn, vilket då innebär att jag får byta på honom, mata honom och så vidare. Samtidigt har han en passion för whiskey och till hans kommande födelsedag funderar jag på att ge honom en nappflaska att dricka sin Famous Grouse ur, nu undrar jag, har någon av er testat detta? Var kan man köpa en bra nappflaska och tror ni han kommer uppskatta presenten?

• Svar på tråden Mata gubben med Whiskey
  • Clockwrench

Följd fråga; Om vi skaffar ett gemensamt barn senare när gubben tröttnat, kan vi då använda samma nappflaska för välling eller finns risken att barnet blir alkoholiserat vid tidig ålder?

• Clockwrench

Ännu en fråga:
    Vid vilken ålder är det okej att börja flaskmata bebisen med alkohol för att få en så effektiv resistans som möjligt?

• eber4
    Clockwrench skrev 2015-01-28 19:48:30 följande:

Jag och min man har ett väldigt speciellt förhållande där han tagit positionen som barn, vilket då innebär att jag får byta på honom, mata honom och så vidare. Samtidigt har han en passion för whiskey och till hans kommande födelsedag funderar jag på att ge honom en nappflaska att dricka sin Famous Grouse ur, nu undrar jag, har någon av er testat detta? Var kan man köpa en bra nappflaska och tror ni han kommer uppskatta presenten?

Din historia håller inte. Helt orealistisk faktiskt. Ingen med passion för whiskey dricker Famous Grouse.
  • 1Familj
    eber4 skrev 2015-01-28 20:24:41 följande:
    Din historia håller inte. Helt orealistisk faktiskt. Ingen med passion för whiskey dricker Famous Grouse.
    Haha!!! Instämmer! Klockren "tabbe"...
Svar på tråden Mata gubben med Whiskey