• mamatilda

BF Juli 2015 första barnet och nyinflyttad i borås!

Hej!

Testar att slänga ut en tråd här, jag är gravid och nyinflyttad i Borås trakterna.
    Detta är mitt första barn och många tankar och funderingar kommer ständigt.
    Undrar om det är fler gravida där ute som vill följas åt på vägen, vore även roligt att ses tycker jag då jag som sagt är ny i staden och vore kul att träffa folk i samma situation. :)
    Mvh/ Matilda 

• Svar på tråden BF Juli 2015 första barnet och nyinflyttad i borås!
  • Samiha

Hej! Jag är redan mamma till 3 barn 2 pojkar som går i skolan o en dotter som e 8 mån nya nästa i borås flyttade hit i juli 2014 från stockholm

Var i borås bor ni

• Zuzanne

Hej! Jag är 27 år och ur-Boråsare. Har en biodotter på 16 mån samt två bonus i tonåren.

• Samiha

Hej suzanne! Va trevligt att det börjar folk skriva här, undarar om matilda ska föda snart, för hon har inte skrivit

Jag e hemma för det mesta åker till stadsbiblioteket på sång o dans me min dotter ibland när jag har lust,annars tar jag prommenad vi bor i tullen, jobbar du suzanne e hemma?! Mvh/ samiha

• Samiha

Glömde o skriva att jag e 32 år inte 47 som det stog innan, hhhh ja e ny här me

• MB91

Hej! :)

Jag bor också en bit utanför Borås och är relativt nyinflyttad!

Kommer från småland, flyttade till Borås för tre år sen, flyttade till hus utanför Borås i augusti.

Är gravid med första barnet :)

Känner inte så många här i samhället, och jobbar dessutom med väldigt unga kollegor (jag är 23, och äldst på jobbet) så det finns inte så många i min situation i min närhet!

• mamatilda
    Zuzanne skrev 2015-01-27 22:11:54 följande:

Hej! Jag är 27 år och ur-Boråsare. Har en biodotter på 16 mån samt två bonus i tonåren.

Samiha skrev 2015-01-28 11:23:15 följande:

Hej suzanne! Va trevligt att det börjar folk skriva här, undarar om matilda ska föda snart, för hon har inte skrivit

Jag e hemma för det mesta åker till stadsbiblioteket på sång o dans me min dotter ibland när jag har lust,annars tar jag prommenad vi bor i tullen, jobbar du suzanne e hemma?! Mvh/ samiha

Hej! Ursäkta mitt sena svar, va glad jag blev att ni skrev! Beräknad förlossning är i juli så det är ju en bit kvar?puh! :)
    Nästa vecka skall jag på ultraljud vilket skall bli väldigt spännande! 
    Har ni haft bra graviditeten eller hur har det varit för er?
  • mamatilda
    MB91 skrev 2015-02-01 08:07:50 följande:

Hej! :)

Jag bor också en bit utanför Borås och är relativt nyinflyttad!

Kommer från småland, flyttade till Borås för tre år sen, flyttade till hus utanför Borås i augusti.

Är gravid med första barnet :)

Känner inte så många här i samhället, och jobbar dessutom med väldigt unga kollegor (jag är 23, och äldst på jobbet) så det finns inte så många i min situation i min närhet!

Hej, tack för ditt svar! :) 
    Jag är också från småland från början men har bott i göteborg en längre tid men sedan blev vi sugna på att förändra livet lite och flytta ut mer på landet, så vi köpte oss ett kråkslott i viskafors. :) Vart ligger erat hus?

Vilken vecka är du i?
  • MB91
    mamatilda skrev 2015-02-04 17:57:55 följande:

Hej, tack för ditt svar! :) 

Jag är också från småland från början men har bott i göteborg en längre tid men sedan blev vi sugna på att förändra livet lite och flytta ut mer på landet, så vi köpte oss ett kråkslott i viskafors. :) Vart ligger erat hus?

Vilken vecka är du i?

Jaha så trevligt! Låter väldigt mysigt faktiskt :)

Vi bor i Tranemo.

Jag var i vecka 19 denna veckan, trodde jag ;)

Men var på ultraljud i tisdags, och blev bakflyttad en vecka, så nu är jag i vecka 18.

Själv då? :)
Svar på tråden BF Juli 2015 första barnet och nyinflyttad i borås!