• Lizette01

Stor snyter du dig vid matbordet

Ja det gör jag hemma när jag äter med min kille. Igår när jag och min kille skulle äta på en restaurang så va det en anan kille som stor snöt sig och då sa hans polare att han skulle visa snoret till mig och min kille.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stor snyter du dig vid matbordet
  • Anonym (T)

Gör det också hemma. Min kille går alltid till vasken 1 meter från matbordet där vi äter så håller han ena pekfingret på en näsborr och fräser. En gång när jag var på en restaurang så kom det en kille till mig typ 10 centimeter från mig och började prata med mig och så plötsligt så fräste han så jag fick all snor på mig.

• viseversa

Varför alla dessa vidriga snortrådar? Hemlig fantasi eller? Man börjar ju undra.

• Aniiee
    viseversa skrev 2015-01-26 16:28:40 följande:

Varför alla dessa vidriga snortrådar? Hemlig fantasi eller? Man börjar ju undra.

De har väl ersatt kisstrådarna......
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • viseversa
    Aniiee skrev 2015-01-26 16:42:14 följande:
    De har väl ersatt kisstrådarna......
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
    Ja det är väl så. Pissenisse är borta och ersatt av snorberta. För det är EXTREMT mycket snortrådar just nu. Äckligt.
Svar på tråden Stor snyter du dig vid matbordet