• vithea

BF Juli 2015<3

Hej på er!

Har kollat efter en tråd för dom som har BF i juli. Men jag hittade ingen, så då tänkte jag att jag får göra en( såklart är andra också välkomna).

Jag fyller 27 i juli och sambon blir 25 i september och vi är i vecka 17 ( 16+2), mår väl helt okej så länge jag får sova 10-11 timmar var natt och äter med cirka 3 timmars mellanrum. Brösten gör super ont i mellan åt dock och livmodern har växtvärk tillsammans med ligament som tänjs. Men annars är det faktiskt bra.

Hur mår ni?
    Vilken vecka och har ni fått veta kön än??:)

Vi har ul om två veckor, hoppas kunna se könet då  super spännande!!:)

Jag bloggar om min dag på elftebudordet.bloggplatsen.se också. 
    Kan säkert googla elftebudordet om ni vill titta in:)

• Svar på tråden BF Juli 2015<3
  • 2pågar

Jag är 31 och sambon 25 år :) vi väntar barn nr 5. Har 3 söner på 5 år, 3 år och 11 månader. En änglason har vi oxå.

Så blir ju 4:e levande barnet om allt går som de ska vilket vi hoppas!

Vi är i v 16 och har BF 20 juli, men blir ett 4:e snitt ca 2 v innan BF :)

• vithea

Så mysigt!!

För vår del så är det första för båda, så det är himla spännande. Varför 2 v innan ?
    ( om man får fråga)=)

• familjekatt

Hej! Jag är 29 år och min sambo är 33 år och vi väntar vårt första barn i början på juli (8/7 tror vi). Jag är i vecka 17 och ska på RUL nästa vecka, så spännande! :) jag har varit på 2 tidiga vul pga komplikationer så jag vet iaf att det finns en liten krabat där inne :) vi ska nog inte ta reda på kön...

Jag mådde otroligt illa vecka 5-16, men nu mår jag nästan oförskämt bra. Blir lite tröttare på kvällarna än tidigare dock.

• 2pågar
    vithea skrev 2015-01-26 16:58:11 följande:

Så mysigt!!

För vår del så är det första för båda, så det är himla spännande. Varför 2 v innan ?
    ( om man får fråga)=)

Pga av försvagad livmoder och risk för att den spricker så får absolut inte få värkar, då blir de snitt ca 2 v innan så jag inte hinner få värkar :)
Svar på tråden BF Juli 2015<3