Ryd Linköping
Vi ska om några månader flytta till Linköping och vi är sugna på en jättefin lgh i Ryd, men hur är området? Finns det några av er som bor där och har barn? :)
Vi ska om några månader flytta till Linköping och vi är sugna på en jättefin lgh i Ryd, men hur är området? Finns det några av er som bor där och har barn? :)
Har varit " känt " för att ha haft mycket oroligheter i det området. Därav de oftast lägre priserna på boende där. Bor mycket studenter och nysvenskar i området. Det ligger bra lite sådär på kanten av staden.
Hur är området nu? lugnt? Finns det bra lekparker?
Hej, jag bor i Linköping men föredrar att hålla mig anonym. Är uppvuxen i stan och har bott här i stort sett hela livet utom några år när jag var iväg. Vart i Ryd ligger lägenheten? Jag skulle säga att det finns två delar av Ryd. En med många studenter och nyanlända och en annan. Men Ryd är inte stökigt på samma sätt som Skäggetorp och Berga. Är det lägenheter ni tittar på? Jag tipsar gärna om andra områden om du vill :)
Lägenheten vi tittar på ligger i den delen närmast mcdonald's. Vi kommer vänta med att köpa nått tills vi vet mer var vi vill bo under en längre tid. Finns tyvärr inte mycket lediga lgh:er just nu :/ någon av er som har barn ? :)
Lägenheten vi tittar på ligger i den delen närmast mcdonald's. Vi kommer vänta med att köpa nått tills vi vet mer var vi vill bo under en längre tid. Finns tyvärr inte mycket lediga lgh:er just nu :/ någon av er som har barn ? :)