hur prata om det...igen
Gift sedan 5 år och har två härliga små ungar.
Vi är båda runt 35 år och varit ihop i 10 år.
Är dock så att min fru har väldigt låg, för att inte säga obefintligt behov av kroppslig närhet. Antal sexuella aktiviteter per år under senaste åren är nog 2.
Men ni har två små barn ?
Den första ungen fick vi till månaden efter hon slutat med sina piller och vi båda var på fyllen.....vilket för övrigt är de enda gångerna hon ens kan tänka sig att ha sex. Det andra barnet fick vi efter ett ägglossningstest och "sex", tre dagar i rad.
Har tagit upp mitt bekymmer ett par gånger och hon håller med - det liggs för lite tycker hon också, men sen blir det inte nåt mer av det hela. Nu känner jag att jag inte kan ta upp detta nå fler gånger för jag vill inte tjata.
Jag sköter "mitt" och jag antar att hon sköter "sitt" och så lever vi i ett svenssonförhållande utåt men det är nog mer ett kompisboende vi har.
Att separera är det inte tal om för min del ännu, utan jag vill iaf ge det något år till innan jag kastar in handduken. Kan heller inte tänka mig att ligga med någon under tiden jag är gift.
Jag har inga krav på analsex eller sprut här och där utan vill bara ha vanlig sex.
Så hur gör man -Finns det någon som gått/går igenom detta och hur ska man hitta tillbaka?
För jag vill verkligen tro på att det finns en väg tillbaka. För denna kvinna är en perfekt mamma, min bästa vän och jag vill fortsätta ha henne som fru med allt som ingår i det.
/uppgiven