vilken elektrisk pryl i hela ditt hem är du mest nöjd med?
Det kan vara köksprylar mediaprylar leksaker etc
Det kan vara köksprylar mediaprylar leksaker etc
Jag kan inte vara utan min kaffebryggare!
Livet utan tvättmaskin vore fruktansvärt.
Utan tv vore trist ;)
Induktionshällen!
Jag är rätt nöjd med den här datorn :)
Kylskåp, naturligtvis.
Mitt liv skulle vara riktigt jobbigt utan vår tvättmaskin. Men att tvingas klara sig utan saker som kyl, frys och spis skulle vara ännu jobbigare.
Mest nöjd med - datorn.
Betyder inte att jag tycker den är mest användbar (det är matberedaren), att jag inte klarar vardagen utan datorn (visst, det är svårt, men kylskåpet är FN viktigare då jag har tre mediciner som kräver kylskåpsförvaring), etc, etc....
Hade varit omöjligt att se alla elektriska prylr utan lampor
Elementen. Fatta hur kallt det hade varit på vintrarna utan?
De allra flesta elektriska saker! Men framför allt datorn!
Tänk tanken om det kom en så kraftig solstorm som slog ut all elektricitet snacka om att det hade blivit kaos :) vad hade ni roat er med om det hänt? Och all el hade varat nere i 6 månader * nyfiken* :)
Hade fått flytta upp till sommarstugan där vi har vedspis och oljelampor och en sjö utanför där vi får tvätta kläder!
Annars är jag mest nöjd med min telefon faktist.
Hade fått flytta upp till sommarstugan där vi har vedspis och oljelampor och en sjö utanför där vi får tvätta kläder!
Annars är jag mest nöjd med min telefon faktist.
Tänk tanken om det kom en så kraftig solstorm som slog ut all elektricitet snacka om att det hade blivit kaos :) vad hade ni roat er med om det hänt? Och all el hade varat nere i 6 månader * nyfiken* :)
Jag är mest nöjd med robotgräsklipparen sjukt bra grej. Även om till exempel kylskåpet är viktigare rent praktiskt.
Jag är mest nöjd med robotgräsklipparen sjukt bra grej. Även om till exempel kylskåpet är viktigare rent praktiskt.
Min mixerstav med tillbehör.