• Anonym (Fuckitfuckstick)

Någon här som bytt kön?

Goder afton

Som rubriken lyder. Jag har granskat mig hela livet och reflekterat på detta oräknerliga gånger.

Jag vill byta kön (MtF) av naturliga anledningar och undrar om någon här har gjort eller genomgår detta just nu?

Jag vill tillägga att oavsätt utseende såmgillar jag tjejer, alltså så här jag "lesbisk".

Vantrivs inte som man men det har inte känts rätt under mina 25 år.

Naturligtvis vid en utredning så vill jag till största möjliga sätt inte bli sedd som en förvirrad jävel. Kan någon berätta lite om hur det exakt går till?

• Svar på tråden Någon här som bytt kön?
  • Anonym (True)

Man kan inte byta kön, bara identitet och kroppsdelar.
    Man är och förblir ändå det man föddes till.

• Anonym (Tjej)

Jag har ingen erfarenhet själv men har två vänner som är FtM om du har några frågor Solig

• Anonym (L.Trång)

Jag är liten, smal, blond och har stora bröst.
    Min rakade fitta, silikonimplantat och mitt söta utseende ger mig makt som tjej.

Jag kan temporärt byta kön när jag sätter på mig min strap-on.
    Är tuffare då än alla killar jag dragit hem är tillsammans!

• Angel D

Råder dig starkt att ta kontakt med ett team som utreder transsexualitet. Lyssna inte på (True) Som inte vet vad han/hon talar om. Transsexualitet är inget hittepå, inget psykiskt. Det finns biologiska och fysiologiska orsaker bakom.

Jag är FtM och halvvägs igenom utredningen. Mitt livs bästa beslut, helt klart.

Vill varna dig dock att vara för öppen på nätet då folk utan kunskap älskar att trolla och trycka ned transsexuella. Man får höra jävligt mycket skit ifrån folk som är helt oförmögna att ta till sig ny kunskap och fakta.

Lycka till.

Svar på tråden Någon här som bytt kön?