• Amelisas

Freestyle :D

Någon här som är duktig på att rappa? Typ freestyla? Jag såg nyss den här videon som Behrang Miri har gjort, jag är så imponerad av att man kan komma på saker sådär :)

Hade velat lära mig det!

Någon som har fler tips på liknande såna här videos?

• Svar på tråden Freestyle :D
  • Dr Nail

Behrang Miri, är det den där snubben vars artisteri går ut på att vara med i Melodifestivalen?

Jo, nej, sorry, jag kan inte rappa. Men jag kan kritisera andra som gör det - det är min talang.

• Amelisas
    Dr Nail skrev 2015-01-19 12:13:45 följande:

Behrang Miri, är det den där snubben vars artisteri går ut på att vara med i Melodifestivalen?

Jo, nej, sorry, jag kan inte rappa. Men jag kan kritisera andra som gör det - det är min talang.

Jag vet inte om hans artisteri går ut på det, jag vet inte om någons artisteri går ut på att vara med där. Men han har ju varit med en gång vet jag! :) Tror det kan vara en bra språngbräda att vara med där om man är relativt okänd, helt plötsligt så vet hela Sverige om vem man är liksom!

Du får träna på lite rap tycker jag :D Jag ger dig fyra ord här som du ska skriva en raptext på: flugor, länder, befolkning, kärlek. 

LYCKA till ;D
  • Dr Nail

YO YO YO check it

Livet är bra, befolkningen ökar, bananflugor i köket, politik på teve - olika länder

Kärlek till Pac - legenden

Peace.

(PS brudar och cash)

• Knopp
    Dr Nail skrev 2015-01-20 14:02:56 följande:

YO YO YO check it

Livet är bra, befolkningen ökar, bananflugor i köket, politik på teve - olika länder

Kärlek till Pac - legenden

Peace.

(PS brudar och cash)

HAHAHAHAHA! 

Kärlek till Pac alltså! 
  • Bellissa

Idag så ska han rappa igen :D Jag har tipsat om ord. Gå in på hans instagram @behrangmiri_ och skriv ett ord där :) Jag tänkte även skriva något jättesvårt ord, eller typ långt :)

• Knopp
    Bellissa skrev 2015-01-30 14:14:55 följande:

Idag så ska han rappa igen :D Jag har tipsat om ord. Gå in på hans instagram @behrangmiri_ och skriv ett ord där :) Jag tänkte även skriva något jättesvårt ord, eller typ långt :)

Jag missade det, men jag såg den som SVT hade lagt upp!
  • Bellissa
    Knopp skrev 2015-02-03 14:05:57 följande:
    Jag missade det, men jag såg den som SVT hade lagt upp!
    Den bästa är den när han är hos en barberare :D Kolla den!!
  • Anonym (vemvetintedu)

Han gjorde bra ifrån sig på Melodifestivalen tycker jag. Dock så vet jag inte om det håller sen i andra chansen, folket röstar ju alltid på fel låt.

Den här låten tävlar han med: Behrang Miri ? Det rår vi inte för - feat. Victor Crone

Undra hur den kommer att låta på engelska om han skulle vinna. Hur översätter man det rår vi inte för??

Svar på tråden Freestyle :D