• Wictoria1984

tunn skadad slemhinna någon som lyckats?

Har googlat och dammsugit nätet för att se om ngn lyckats med ivf trots tunn skadad slemhinna i livmodern?
    Jag har två barn sen innan båda gjorda på första försöket men sen hände något och jag kan inte längre bli gravid.
    Min sambo har inget barn sen innan och hans sperimeprov var perfekt.
    Jag har sköljt och kollat äggledare, har bra ägg och ägglossning
    Det enda de hittar är att jag har minimal slemhinna 3-4 mm och en skada eller ärrvävnad på ett ställe i livmodern.
    Det känns som att det här är det enda de inge kan göra ngt åt,,, det är ju inte befruktningen som är vårt problem utan själva fästningen och det står ingenting nästan om det ngnstans,
    Vore väldigt glad om ngn har gått igenom samma sak eller har lyckats,, som kan dela med sig eller har ngn kunskap om detta
    Ivf start 27 feb men känns hopplöst

• Svar på tråden tunn skadad slemhinna någon som lyckats?
  • Ingrediensen

Tyvärr har jag ingen egen erfarenhet av detta men tycker inte du ska deppa förrän du provat ivf i alla fall. Ev kan du få äta östrogen för att tjocka till slemhinnan. Hur fick du veta om skadan/ärrbildningen?

• Wictoria1984

Har provat äta hormoner 3 månader och de fick upp den till 6 mm men det fastnade inte ,,, de fyllde livmodern och äggledarna med kontrastvätska och gjorde ett ultraljud har även gjort titthåls

Svar på tråden tunn skadad slemhinna någon som lyckats?