• Pyssilullan

molvärk konstant i 4 dagar som gör mig extremt trött, varför? (V.21)

Hjälp! :/
    Har sedan 4 dagar tillbaka haft en ihållande molvärk mitt på magen.. Känns som träningsvärk som aldrig släpper..
    Blir matt och trött av värken - som gör att jag nu lagt mig på soffan i fosterställning o är extremt slut o har feber känslor men ej feber.

Var till bm igår men hon lät lugn - sa att de kan vara livmodern? Ell en uvi?
    Ringt o bokat tid för att ta urinprov måndag morgon.. Men hur ska jag stå ut? Någon mer som känner tröttsamma molande värkar?

Tar alvedon men det hjälper inte alls :-/
    Jag blir orolig samtidigt som jag känner puffar fr bebis o försöker va lugn. Vad kan jag göra? Kommer det ge sig? V 21 nu!

Har fyra barn sedan innan o orkar knappt ställa mig o laga fredags middagen jag som brukar älska det, gör mig frustrerad!

• Svar på tråden molvärk konstant i 4 dagar som gör mig extremt trött, varför? (V.21)
  • harriet15

Jag tycker att du ska gå till Närakuten nu i helgen och lämna urinprov. Inte bra att gå med UVI för länge om det är det.

• Pyssilullan

Vad är närakuten? Jag ringde i fredags EM men dom tyckte jag skulle vänta till måndag.. :/

Fortfarande molvärk o allmänt slut...

• Pyssilullan

5.e - 6.e dagen nu o de vill inte släppa :,( jag vaknade inatt av extrem molvärk .. Va kan det vara ?

• Nrk79

Hej. Det är inte växtvärk du känner? Har haft det länge nu känns det som och glädjen över att vara gravid är inte riktigt närvarande i dagsläget då allt tråkigt som värk påverkar för mycket hur man mår. Hopps det löser sig/löste sig för dig!

• Pyssilullan
    Nrk79 skrev 2015-01-20 23:50:46 följande:

Hej. Det är inte växtvärk du känner? Har haft det länge nu känns det som och glädjen över att vara gravid är inte riktigt närvarande i dagsläget då allt tråkigt som värk påverkar för mycket hur man mår. Hopps det löser sig/löste sig för dig!

Det var inte växtvärk för min del, Efter ett x antal besök hos Bm, på HC och även Kvinnoklinik blev dom snart inte klok på mig. Det visade sig att jag fått magkatarr. Som inte hade med graviditeten / barnet att göra. Därav den hårda intensiva molvärken dygnet runt o att ej alvedon hjälpte.
    Nu har jag fått omeprazol och är på bättringsvägen!
Svar på tråden molvärk konstant i 4 dagar som gör mig extremt trött, varför? (V.21)