• Petra 228

Cerazette eller liknande - vi som försöker hitta tillbaka till vår normala kropp

Jag har ätit Cerazette under ett år men slutade i oktober för att försöka bli gravid. Nu spelar kroppen mig ett spratt och jag uppvisar alla symptom på att jag skulle vara gravid och utebliven mens, men är inte gravid. Hur länge ska det hålla på? Illamåendet har jag blivit trött på nu... Någon som haft likadant?

• Svar på tråden Cerazette eller liknande - vi som försöker hitta tillbaka till vår normala kropp
  • SoSS15

Jag har inte ätit cerazette så länge, ca 3 månader. Men fick sådana humörsvängningar, började bli lite deppig och trots bra mat och motion stod jag helt stilla i vikten så nu har jag valt att sluta med dem. Har varit "fri" från dem i några dagar nu. Väntar på mens, men kan känna igen det där med graviditetssymptom, och har läst om fler som upplevt det när de slutat med just cerazette så det verkar ju inte vara ovanligt... :/

Svar på tråden Cerazette eller liknande - vi som försöker hitta tillbaka till vår normala kropp