• Evernote

Efter minfälten ligger Sverige?

Komikern/skojaren Özz Nujen lät några skådespelare gå igenom ett låtsat minfält där de smällde av lite smällare, för att visa vad han gått igenom för att ta sig hela långa vägen ända hit från Kurdistan. Det intressanta är väl, ligger Sverige verkligen på andra sidan minfälten, finns det inget närmare säkert ställe, eller har man förväxlat med ett grannland?

Han sa vidare att Syo-konsulenten sagt åt honom att hur duktiga ni invandrare än är så kan ni aldrig få jobb, så han blev komiker istället och SD-hatare förstås. Ingen vidare trovärdighet.

• Svar på tråden Efter minfälten ligger Sverige?
  • Gert

Özz Nûjen är troligen Sveriges mest humorlösa komiker, och den mest håriga. Skrattande

Dessutom tror jag inte på att han har gått igenom ett minfält, det har han tagit från sin fantasi. 

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • bängolle

Ts är inlagd 21.01. Gert svarar 21.05. Det tar alltså 4 minuter att logga ut från ett konto och in på ett annat.

• Evernote
    bängolle skrev 2015-01-10 21:50:22 följande:

Ts är inlagd 21.01. Gert svarar 21.05. Det tar alltså 4 minuter att logga ut från ett konto och in på ett annat.

Du har verkligen rätt namn. Vill man svara sig själv anger man anonymt och kan ha fler webbläsare.
  • Evernote
    Gert skrev 2015-01-10 21:05:35 följande:

Özz Nûjen är troligen Sveriges mest humorlösa komiker, och den mest håriga. Skrattande

Dessutom tror jag inte på att han har gått igenom ett minfält, det har han tagit från sin fantasi. 

Han fantiserar en hel del verkar det som.
  • ölburk2

Sverige ska ju med i NATO nu, säger M:s nya partiledare Anna Kinberg Batra, så då kommer ni att få många möjligheter att själva springa genom minfält ,å uppleva i verkligheten hur det känns..

Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • Evernote
    ölburk2 skrev 2015-01-11 09:06:03 följande:

Sverige ska ju med i NATO nu, säger M:s nya partiledare Anna Kinberg Batra, så då kommer ni att få många möjligheter att själva springa genom minfält ,å uppleva i verkligheten hur det känns..

Jaså bestämmer hon om det, så vi blir flyktingar då.
Svar på tråden Efter minfälten ligger Sverige?