För oss som det tar lite tid för. Tips och trix. Hjälp
Har bara varit medlem på denna sida snart en månad. Jag läser trådar som personer har skrivit om att planera barn och tycker alla plussar direkt.
Så denna tråd är för oss som det tar lite tid för.. Vi behöver lite tips och trix
Jag slutade med mina p-piller i Maj förra året. Har inte försökt varje månad eftersom min ålder. Innan jag träffade min nuvarande partner så ville jag inte ha barn. Gillade inte tanken på att " något " skulle växa i mig och gillade inte barn.
Vi hade varit vänner i ungefär 3 år innan vi började dejta och jag kände första månaderna att det är den här mannen jag vill ha barn med och den känslan är helt underbar! Aldrig känt så. Vi är förlovade och har bott med varandra sen ett år tillbaka. Vi började prata om att försöka i september ungefär. Vi planerade inget utan blev det så blev det. Jag gick på besök för att kolla äggstockarna och allt men dom mådde bra, hade många friska ägg och inga ärr.. Även fast man inte planerar blir man lite ledsen när mensen är sen och det är negativt på stickan.. Trodde aldrig jag känna så. Nu jobbar jag med små barn, förskolebarn. Dom är helt underbara. Jag och min kille har bestämt att 2015/2016 ska bli ett bebisfyllt år. Har ni några tips och trix för att hjälpa det på traven? Snälla kommentera!!
Vill tipsa om en app också den heter " Womenlog " den håller kolla på allt åt er. Mens, ägglossning osv. började använda den denna månad och tycker den är bra!