• familjeabbo

Plågad av styvdottern

Jag och min kille och hans trettonåriga dotter skulle hyra film häromkvällen. Saken är den att jag inte tycker om att se skräckfilm. Jag blir jätterädd och tycker inte alls att det är kul. De vet detta, men gaddade ihop sig mot mig och hyrde en skitläskig skräckfilm, som de sedan tvingade mig att se. När jag blev rädd hånade de mig och skrattade. Jag kände mig väldigt kränkt. Är detta okej? Hur mycket ska man gå med på?

Rädd

• Svar på tråden Plågad av styvdottern
  • Tow2Mater

Anmäl dem! Hur hotade de dig att stanna, eftersom du inte kunde gå därifrån?

• debbie86
    Tow2Mater skrev 2015-01-06 20:10:13 följande:

Klockren kommentar till trollet.
  • viseversa
    Tow2Mater skrev 2015-01-06 20:10:13 följande:

Håller med.
  • Jag är bara jag

"Tvingade"? De satt med pistol riktad mot dig och höll upp ögonlocken så du inte ens kunde blunda? Ja,men då fattar jag att du är arg!

• viseversa
    Jag är bara jag skrev 2015-01-06 20:25:23 följande:

"Tvingade"? De satt med pistol riktad mot dig och höll upp ögonlocken så du inte ens kunde blunda? Ja,men då fattar jag att du är arg!

Dom spände upp ts ögonlock med tändstickor och superlim såklart . : ) samt band fast henne i soffan riktad mot tvn.
Svar på tråden Plågad av styvdottern